۴ پاسخ

من ۳۷ و ۶ روز ختم دادن طبیعی بودم صدکش اومده بود پایین ۲۸۰۰ بود

فکر کنم اگر خیلی تایم زودی باشه سزارین کنن
اگر هفته نرمال باشه طبیعی هم بشه

چی هست؟
من تو سونوم نوشته شواهدی برای iugr مشاهده نشد
ول نمیدونم چیه

چی هست ؟🥲

سوال های مرتبط

مامان رقیه نورا🩷 مامان رقیه نورا🩷 ۲ ماهگی