به بچه دوساله میان وعده میشه سرلاک دار

۳ پاسخ

سلام مامان محمد جان پسرمن مثل پسر شما دو انگشت پاش بهم چسبیدست شما عمل میکنین

من کلا از نوزادی بهش سرلاک ندادم اصلا خوب نیست.خودت براش کیکی پنکیکی از این جور چیزا درست کن.من مثلا سیب و میپزم با موز له میکنم قاطی میکنم با کنجد و پودر نارگیل اینا خیلی خوبه

میشع ولی خاصیتی نداره

سوال های مرتبط

مامان رهام مامان رهام ۲ سالگی
مامان نیهان مامان نیهان ۲ سالگی
مامان دوقلو ها،🐣🫀🐣 مامان دوقلو ها،🐣🫀🐣 ۲ سالگی
مامان امیدهای زندگی مامان امیدهای زندگی ۳ سالگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۲ سالگی