سلام به ماه نهم با سرماخوردگی شدید که داغونم کرده🥲🥲

۵ پاسخ

بچها من قلیون میکشم ضررداره

من دلم تنگ شده برا سرماخوردگی 😂😂😂😂😂

حتما برو دکتر

کاش بری یه صرم بزنی من یه صرم زدم خوب شدم

آره منم سرماخوردگی دارم سه روزه داغونم
الان یکم بهترشدم خیلی روزای سختیه
آب نمک قرقره کن ته گلوت. عسل و آبلیمو بخور
غذاام فقط سوپ و اش
چون دارونمیتونیم بخوریم من باداروگیاهی خودمو سرپاکردم

سوال های مرتبط

مامان آنیل✨🍋‍🟩 مامان آنیل✨🍋‍🟩 ۲ ماهگی
مامان Aren مامان Aren ۸ ماهگی
مامان آمین مامان آمین ۳ ماهگی