۳ پاسخ

من جفتم پایینه دکترم گفت شکم بند ببند

شکم بند چیکار داری آخه
شیاف می‌زاری منم مثل تو هم با شیاف و استراحتم فقط

عاخه الان هنوز شکمی نداری که بگیردش که

سوال های مرتبط