این شنل خریدم برا دخترم🥰

تصویر
۷ پاسخ

ای جان خیلی نازو گوگولیه مبارک باشه😍🧡

مبارک باشه دختر منم رنگ کرمشو داره سایز ۳ هست نمیدونم امسال تنش بشه یا ن شما سایز چند خریدی ؟

چ زیبا مبارکش باشه

چقد ناز چند گرفتی

مبارکش عزیزم

مبارکش باشه چ نااااازه😍😍
چن خریدی؟
حضوری یا انلاین؟

زیباس مبارکه

سوال های مرتبط

مامان نورا✨🥹😍 مامان نورا✨🥹😍 ۸ ماهگی