۱ پاسخ

سلام عزیزم من یا رنده ی خیلی ریز میکنم میریزم تو فرنیش یا بخارپز یا آب پز میکنم میزارم تو فرنی یا همین جوری له میکنم میدم

سوال های مرتبط

مامان محمدمَهدی✨️ مامان محمدمَهدی✨️ ۱۵ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان آیلین ❤️ مامان آیلین ❤️ ۱۳ ماهگی