از علاعم نشتی کیسه آب چیه؟؟

۶ پاسخ

یدفعه حس میکنی خیس شدی اما مثل آب میمونه. همچین علائمی داری؟

مرسی از همگی

مثل اب و خون خیلی کم صورتی یهو خیس میشی بعد شکمت شل میشه

بی اختیار خیس میشی بی رنگه و بی بو
اگ شک داری نوار بذار سرفه کن ببین خیس میشه یا نه
یا هم برو بیمارستان یه تست بده

سلام عزیزم من وقتی نشتی داشتم نوار بهداشتی که میذاشتم نوارم خیس میشد اگه نشتی داری حتما برو زایشگاه چون من دیر رفتم و سر همین موضوع بچم و بستری کردن بعد از زایمان آزمایش خون گرفتن سی بی سی خیلی بالا بود میگن از نشتی ۱۲ ساعت بگذره خوب نیست

شورتت خیس میشه مث آب بی رنگ

سوال های مرتبط

مامان مژده خدا😍 مامان مژده خدا😍 ۱۴ ماهگی
مامان فرشته مامان فرشته ۹ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۲ ماهگی
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدی مامان مهدی ۱۴ ماهگی
مامان نفسی مامان نفسی ۵ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد