۱۰ پاسخ

خیلی خوشگله🥰❤️
یاد کیک پسر خودم افتادم😍🥹

مباااارکه
خیلی ناز و شیکه

😍😍
خیلی قشنگه
مبارکه

با یک دهم هزینه اتلیه میتونم عکساشو اتلیه ای کنم گلم

اوخیییی

چه اسم قشنگی داره دخترتون😍

میشه از تم هم عکس بدی

ای خدا خیلی قشنکه

عزیزم مبارکه

مبارک باشه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۳ ماهگی
مامان لیام 👶🏻 مامان لیام 👶🏻 ۲ سالگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۴ ماهگی
مامان هیرمان 🩵هانا🩷 مامان هیرمان 🩵هانا🩷 ۱۱ ماهگی
مامان هیرمان 🩵هانا🩷 مامان هیرمان 🩵هانا🩷 ۱۱ ماهگی