نهار فرداتون چیه

۱۶ پاسخ

دلت نکشه دوروزه حبوبات خیس کردم دم دمای صب آبگوشت بار گذاشتم گفتم تاقبل رفتن دخترم ب مدرسه حاضرشه
شهرمون هوا خنک شده میچسبه

سیرابی☺

سیب زمینی دو پیازه با نون و سبزی و خیار شور ترشی و دوغ😂

مامانای گل سونو سه ماهه سوم از روی شکمه یا واژینال؟

کسی نیس قورمه سبزی درست کرده برا فردا😅

همش ته چین یا دمپخت یا لوبیا پلو همون لوبیا سبز سوپی چیزی درست میکردم همش خورشت درست میکردم همش میریختم حیفه گفتم درست نمیکنم دیگ

لوبیا پلو با کشمش
لوبیا چشم بلبلی منظورمه

شام امشب

هیچی فقط برنج شستم

من مرغ

پلو و ماهی

من چون صبح میرم سرکار
شبا ناهارم رو درست میکنم... 😑😑
ماکارانی درست کردم با سوپ یکم گلوم درد میکنه

من اگه خدا بخواد دیگه تو خواب به این فکر میکنم

آخ گفتی ها🤦🏻‍♀️
با کلی فکر کردن و در نظر گرفتن تنبلی و سنگینی
احتمالا کوکو سیب زمینی😁

آش رشته

هنوز شام هضم نشده خاهر تو ب فکر نهار فردایی😂😂

سوال های مرتبط

مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۳ ماهگی
مامان مهدی مامان مهدی ۳ ماهگی
مامان دیار♥️ مامان دیار♥️ ۵ ماهگی
مامان علی و ارغوان🩷 مامان علی و ارغوان🩷 ۴ ماهگی
مامان مهدی مامان مهدی ۳ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۸ ماهگی
مامان خورشید مامان خورشید ۳ ماهگی
مامان 🩵هیروانم🩵 مامان 🩵هیروانم🩵 هفته سی‌ودوم بارداری