دوستان قند بعد نهار 116خوبه؟

۲ پاسخ

عزیزم کلا زیر ۱۲۰ خوبه
دوساعته شماهم باید از زمانی باشه که ناهار را شروع کردین
احتمالش هست خدای نکرده ماه های بعدیت کمی از ۱۲۰ بگذره
میتونی با رعایت غذایی این چند عدد و کنترل کنین
و اینکع ناشتایی خیلی مهم تر از همه ایناشت

دوساعت بعد بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دیار♥️ مامان دیار♥️ ۵ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۸ ماهگی
مامان تنها مامان تنها هفته بیست‌وهفتم بارداری