الان من ک قند دارم نهار چی بخورم

۶ پاسخ

پلو رو با عدس و لوبیا قاطی کن همیشه
من با نون خوردن قندم خیلی میرف بالا
سبزیجات و‌سالاد هم زیاد بخور

حبوبات با سالاد
جوجه کباب با سبزیجات زیاد
ماهی
میگو
برنج هم اگه میخوای بخوری یه چیزی قاطیش باشه شویدپلو باقالی پلو برنج خالی نباشه
سبزیجات و سالاد زیاد هم کنار هر وعده خیلی خوبه

✅ بعد از ناهار ۱۰ تا ۱۵ دقیقه پیاده‌روی آرام داشته باش.

مرغ یا ماهی کبابی + سالاد + ۴ تا ۶ قاشق غذاخوری برنج
خورش قیمه یا قورمه‌سبزی با گوشت کم‌چرب + مقدار کم برنج
عدسی یا لوبیا پخته + سالاد
املت یا تخم‌مرغ آب‌پز + سبزیجات + نان سبوس‌دار
کباب کوبیده یا جوجه + سبزیجات

عدسییی

گوجه خیار سبزی الا هر غذایی قند داره من خودمم‌موندم‌چی بخورم ولی خب قراره ماکارانی بخورم

سوال های مرتبط

مامان سرباز امام زمان مامان سرباز امام زمان ۷ ماهگی
مامان نیلا 🫶 لیانا مامان نیلا 🫶 لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان تنها مامان تنها هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان امیر شاهان مامان امیر شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان Kimia مامان Kimia روزهای ابتدایی تولد