من فردا آزمایش قند دارم شام چی باید بخورم ؟؟

۹ پاسخ

هرچی خواستی بخور.فقط تا لحظه آزمایش بهتره هشت تا ده ساعت ناشتا باشی

منم بیسکویت خوردم شب همه چی خوردم صبم آزمایشش دادم

برنامه ریزی کن ببین صبح چه ساعتی میری آزمایشگاه ۸ساعت قبلشم چیزی نخوری اوکیه
شامم هرچی دوست داری بخور ولی نوشابه و دلستر و چیزای شیرین نخور از الان

من از ساعت 12ب بعد چیزی نخوردم دکترمم گف هشت ساعت قبل چیزی نخوری اوکیهه
منم شب قبلش زرشک پلو خوردم اصنم تاثیر نداره چون تا هشو ساعت دفع میشه

نخیر براچی اطلاعات غلط می‌دین
از ساعت ده چیزی نخوره
کلا باید ۸ ساعت ناشتا باشه همین

فرقی نداره من ک زرشک پلو مرغ خوردم
مهمونی یودم کلی چیز خوردم

پختنی یا کبابی بخوری خیلی بهتره

همه چی میتونی بخوری فقط از ۱۰ به بعد به جز اب چیزی نخور

هرچی خواستی بخور زیاد چرب نباشه
از ساعت ۱۰دیگ چیزی نخور

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کیان و تودلی مامان کیان و تودلی هفته سی‌ام بارداری