فردا ازمایش قند دارم شام غذای سبک چی بخورم خوبه

۷ پاسخ

بنظرم عدسی خوب باشه

من ک پنج شنبه باید برم عدسی تخم مرغ ماهی اسفناج کدو بامیه اینا غذاهایی ک قندندارن
نونم فک کنم سنگگ خوب باشه ولی نمیدونم بایدبپرسی

غذای خاصی نباید بخوری فقط زود بخور تا ساعت ۱۲ هرچی خواسی بخور ک گشنه نشی ساعت ۸ صب هم ک برو ازمایش بده

برنج کته خوبه

پودرشم خوشمزس مزه اب پرتقال شیرین میده

ترجیحا صبح زود برید ک تا ۱۰ اینا دیگه تمام بشه

غذای عادیتون رو بخورید چون نمیخواین خودتون رو گول بزنید ک فقط ۸ تا۱۰ ساعت ناشتا باشید

سوال های مرتبط

مامان 🩷پرنیاومهراد💙 مامان 🩷پرنیاومهراد💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری
مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نیلا 🫶 لیانا مامان نیلا 🫶 لیانا روزهای ابتدایی تولد