بنظرم عدسی خوب باشه
من ک پنج شنبه باید برم عدسی تخم مرغ ماهی اسفناج کدو بامیه اینا غذاهایی ک قندندارن
نونم فک کنم سنگگ خوب باشه ولی نمیدونم بایدبپرسی
غذای خاصی نباید بخوری فقط زود بخور تا ساعت ۱۲ هرچی خواسی بخور ک گشنه نشی ساعت ۸ صب هم ک برو ازمایش بده
برنج کته خوبه
پودرشم خوشمزس مزه اب پرتقال شیرین میده
ترجیحا صبح زود برید ک تا ۱۰ اینا دیگه تمام بشه
غذای عادیتون رو بخورید چون نمیخواین خودتون رو گول بزنید ک فقط ۸ تا۱۰ ساعت ناشتا باشید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.