خانما من فردا ازمایش قند دارم .شام سبک باید بخورم ؟؟

۵ پاسخ

اره من ک املت خورده بودم

اره من نون پنیر خوردم ۱۰ ساعت قبلش امروز ازمایش داشتم

اره عزیزم زیادم قند نداشته باشه

من شبش شام پیتزا خوردم ساعت ۱۰ دیگ ب بعد چیزی نخوردم قندمم ناشتا ۸۸ بود بعد ۱ ساعت ۱۱۵ دوساعت ۸۵

بله یه چیزی در حد نون و پنیر، یا آب دوغ خیار 😅
حداقل ۸ ساعت هم ناشتا باش. تا ۱۲ ساعت هم جا داره.
فردا صبحانه هم با خودت ببر، آزمایش قند به دو صورت هست، یا با پودر و محلول گلوکز یا با خوردن صبحانه.
آمادگی داشته باش که چند ساعت اونجا معطلی.

سوال های مرتبط

مامان کیان و تودلی مامان کیان و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان نیلا 🫶 لیانا مامان نیلا 🫶 لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷پرنیاومهراد💙 مامان 🩷پرنیاومهراد💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌ونهم بارداری