من این موقعه گشنم میشه قند دارم باید چی بخورم

۳ پاسخ

منم گشنمه
دلم بیسکوییت ساقه طلایی و پیتزا میخاد🤧

تخم مرغ آب‌پز بدون نون بخور، یه میان وعده عالیه، قند هم نداره، جلوی ریزه خواری هم میگیره.

یک لیوان شیرکم چرب با یک خرما
مغزیجات
یک واحد میوه
نون تست جو با مقداری پنیر
تخم مرغ آب پز

سوال های مرتبط

مامان نیلا 🫶 لیانا مامان نیلا 🫶 لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان تنها مامان تنها هفته بیست‌وهفتم بارداری