۷ پاسخ

تقریبا ۸ ساعت باید ناشتا باشی… منم میترسیدم یکم ضعف سرگیجه داشتم اما تونستم انجامش بدم

خانما آب میتونیم بخوریم ؟فردا منم آزمایش دارم

من از ۱۰ شب چیزی نخوردم تا فرداش که آزمایش دادم چون ممکنه جوابش کاذب باشه باید حداقل ۸ تا ۱۰ ساعت ناشتا باشی

خب میخابی دیگه هشت ساعت نمی تونی صبر کنی 😂

عزیز باخودت خوراکی ببر برای فردا .....نترس ازمایش خون اول ک بدی محلول قندی بهت میدن ....طوری نمیشه

الان یازده و نیم شبه دختر، مگه وقت چیزی خوردنه 😐

شام یه چی سنگین میخوردی

سوال های مرتبط