دوماهگیت مبارک قند خونه

با دوهفته تاخیر

تصویر
۶ پاسخ

حیف اون عروسک زشت نیس گذاشتی بغل بچه به این نازی ؟

اون لبوبو چیه واقعا می‌خرید همشون ساخت اسرائیلی هست خیلی خطرناکه پیش بچه نذار

ای جااانم مبارک باشه

به شوهرم میگم لبو بگیر میگه بچه میترس

مبارک باش

ای جانم مبارک خانم کوچولو

سوال های مرتبط

مامان حلما🩷 مامان حلما🩷 ۱۳ ماهگی
مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۳ ماهگی
مامان حسین فال دعا مامان حسین فال دعا ۸ ماهگی
مامان 💎یلدا💎 مامان 💎یلدا💎 ۱۳ ماهگی