خانوما فرق ندارع کیت تخمک گذاری رو کی بزنیم

۵ پاسخ

دکتر من‌گفت ۹صبح تا ۴عصر

رو بروشورش نوشته میانه روز تست بزنین
ساعت ۱۰ تا ۱۶

قربونت گلم

از ساعت دو تا چهار بعد از ظهر تو یه ساعت مشخصی هر روز استفاده کن سعی کن قبلش آب نخوری تا غلظت ادرار بیشتر بشه

فقط صبح ناشتا نباید بزنید
ترجیحا اواسط روز

سوال های مرتبط

مامان ائلمان 💙 مامان ائلمان 💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آدوین مامان آدوین هفته دهم بارداری
f_< f_< قصد بارداری
مامان 💙💙💙 مامان 💙💙💙 هفته یازدهم بارداری