رو بسته اش توضیح داده . از روز ۱۰ شروع کن تا روز ۱۶ مشخص میشه . و ظهر باشه بهتره قبلش هم خیلی آب نخور
از دو روز بعد از اتمام پریود هرروز سر یک ساعت مشخص تست رو بزن
هروقت مثبت شد اقدام کن
بعد از تموم شدن پریودت که به نظر خودت دوره تخمک گذاریت شروع میشه از اولش هرروز صبح امتحان کن اگه مثبت شد حتی کمرنگ اقدام کن
این سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.