اومدم آزمایش تیروئید بدم سابقه تیروئید دارم

۲ پاسخ

سلام خانوما

من ی هفته پیش دکترازمایش برام نوشت انجام دادم امروز ازآزمایشگاه بهم زنگ زدن گفتن سابقه تیرویید داری گفتم نه گفتن فردا ناشتابیا تکرار کن ازمایش تیروئید رو
بنظرتون تیرویید دارم ک اینجور گفتن؟قبلا هم همینجور شده بودم بهم زنگ زدن گفتن سابقه داری گفتم ن دوباره تکرارکردم نداشتم البته اون موقع باردار نبودم

قرص میخوردی از قبل

سوال های مرتبط

مامان هورام💙 مامان هورام💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی 🩷 مامان تو دلی 🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان موچی🥺 مامان موچی🥺 هفته سی‌وچهارم بارداری