۵ پاسخ

سلام خانوما واسه ۳۲هفته و ۳روز وزن ۲و۱۵۰ خوبه؟

خوبه عزیزم

من ۲۹ هفته تمام ۱۳۰۰ وزن بچم بود
دکتر گفت خوبه بچت نه لاغره نه تپل، متعادله

تا بدنیا بیاد ۳ نیم شاید بیشتر بشه

سلام آره خوبه ولی مغزیجات و برنج و گوشت مادرانی و گندم آسیاب و گوشت اینا زیادربخور این روزا ماشالله تا ۳۱ هفته وزنش تکمیل میشه

سوال های مرتبط

مامان هستی وهلسا مامان هستی وهلسا ۹ ماهگی
مامان انبه مامان انبه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان محمد امین مامان محمد امین روزهای ابتدایی تولد