۴ پاسخ

نه منم زیاد در کابینت رو میکوبم به شکمم🥲🤣🤣

من دو بار خورده تو در شکمم ی بارم خورد به کابینت یه بارم به گاز🤣🤣

منم دو سه روز پیش اینطور شد اینقد ترسیدم

چرا خش میشه😅😅

سوال های مرتبط