سلام عشقا واکسن آنفولانزا زدین؟
بزنیم یا نزنیم؟

۴ پاسخ

من که دکترم تجویز کرد هلندی گرفتم زدم

من امروز زدم

من زدم

من هفته پیش هلندی زدم
و اطرافیانم همشون از این ویروس جدیدا که مثل سرماخوردگیه ، گرفتن ولی من نگرفتم
بنظرم خارجی بزنین

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان ۷ ماهگی
مامان 🎈🐇تیدا🐇🎈 مامان 🎈🐇تیدا🐇🎈 ۸ ماهگی