۵ پاسخ

یه چند ماه دندون رو جیگر بزار 😅

اره عزیزم فقط طولانی نباشه ب کسی گوش نده من خودم سابقه سقط دارم سه تاسقط داشتم ازاول بارداری تاالان نزدیکی میکنم هفته ی بارالی دوبارباشه کافیه خودتم مواظب باش عمیق نباشه عزیزم

سه ماه رو رعایت کن

باید از دکترت بپرسی و اینک اگ اوکی داد باید عمیق نباشه

اولاته نکنی بهتره

سوال های مرتبط

مامان بردیاوهدیه‌ خدا مامان بردیاوهدیه‌ خدا هفته دوازدهم بارداری
مامان آیسان مامان آیسان هفته بیست‌وهشتم بارداری