مامانا سلام من عفونت ادراری دارم چیکار کنم؟؟

۱۳ پاسخ

برو دکتر عزیزم بهت دارو میده

منم رفتم دکتر سفیکسیم و پماد داد

باید بری دکتر تو زایمان یکم شرایط متفاوته و درمان نشه خدایی نکرده زایمان زودرس میاره

فقد تمیزی و لباساتو تند تند عوض کن

منم دارم رفتم بهم سفالکسین ۴۰۰داد خوبه حس میکنم بهترم علائم داری الان ؟؟

عزیزم رابطه ک نداری؟
بدون جلو گیری

دکتر برو حتما دارو میده و هم سعی کن بعد ادرار خودتو با شامپو بچه بشوری قشنگ و خشک کنی همیشه نزار لباست خیس شه هیجوقت
حتما اب زیاد مصرف کن

برو دکترت بهت دارو میده

منم داشتم گل دکتر بهم سفکسیم ۴۰۰داد برو دکتر اون بهتر می‌دونه

باید بری دکتر حتما عزیزم بارداری باید فقط با تشخیص و دُزی ک دکتر میگه دارو مصرف کنی

اب زیاد بخور.سفلکسیم 500 هر 6 ساعت .البته اینو دکتر من داد شاید دارو فرق کنه از نظر دکتر

دکتر باید بهت دارو بده

رفتی دکتر

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان آیناز مامان آیناز ۱۰ ماهگی
مامان دون دون مامان دون دون هفته سی‌وهفتم بارداری