هنوز می‌تونم روی کمر بخوابم؟؟؟

۶ پاسخ

من که هنوزم بعضی وقتا به کمر میخوابم دکترم گفت مهم اینه به صورت کلی بیشتر به پهلوی چپ بخوابی

تا ۲۰هفته اشکال نداره

طرز صحیح خوابیدن در بارداری به پهلو و ترجیحاً به سمت چپ است این باعث بهبود جریان خون به رحم و جنین شده و رشد جنینو تقویت می کنه من از اول بارداریم تا الان فق سمت چپ میخابم سخته ولی خب

اره ولی تمرین کنی نخوابی بهتره
حالا یه وقتم خوابیدی نترس چیزی نمیشع
در حد ۱۰دقیقه یه ربع هم که عادیه کلا

وای اصلا نمیشه
من اینقدر دردم میگیره سریع میرم رو پهلو

منک هنوز میخابم میگن خوب نیس ولی چیکار کنم یکم رو کمر میخابم

سوال های مرتبط

مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان الیناونیلا جانم مامان الیناونیلا جانم هفته سی‌ونهم بارداری
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوقم دلسا🍓🎀 مامان فندوقم دلسا🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان نادر مامان نادر هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سانیار کوچولو مامان سانیار کوچولو ۴ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان میثم💙 مامان مامان میثم💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری