سلام عزیزان معذرت ترشح سفیدابکی دارم نشونه ی چیه؟

۴ پاسخ

چیز خاصی نیست

منم همیشه دارم

منم زیاد دارم میگن طبیعیه

مرسی گلم

سوال های مرتبط

مامان رادوین🌹✨️🎈 مامان رادوین🌹✨️🎈 ۶ ماهگی