۳ پاسخ

تلاش کن خیلی یه بار دادی نگرفت باز یکم صبر کن دوباره بده یا تو خواب بیدارشد بهش بده گاهی انگار لج دارن نمیگیرن ولی بعدش میخوره باز الان منم هم شیر خودمو میدن هم روزی دو بار شیشه ولی میخوره

بخاطر همون سینتو نمیگیرع

شیشه هم بهش میدی

سوال های مرتبط

مامان دیان مامان دیان ۷ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۳ ماهگی
مامان دل آرا 🩷 مامان دل آرا 🩷 ۱۱ ماهگی
مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی