۸ پاسخ

نباید شیشه می‌دادی با قطره چکان بهش بده

پسر منم نگرفت دیگ شیر خشکی شد هر کاری کردم نگرفت

سینتو بدوش یکم نرم بشه نوکش
بعد با سرنگ نوکشو بکش بیرون سریع بذار دهنش
بذار گشنه بشه میگیره نترس از گریش

شیشه اخه اسونه

بزار خیلی گشنه بشه میگیره از گشنگی

ب زور بده از منم بچم یکم بد عنقی میکنه برای سینم

باز من هرکار میکنم شیشه نمیگیره فقط سینه میگیره😂😂😂

نباید از اول میدادی، با سرنگ بهش میدادی

سوال های مرتبط

مامان دیان مامان دیان ۷ ماهگی