۴ پاسخ

عزیزم خوبه وقتی میخواین عکس بذارید، بذاریدش توی کامنت که هرکی دلش خواست باز کنه ببینه، اینجا افراد عادی نیستن همه باردارن،خیلیا حالشون بد میشه.

بزارین عکسو توی کامنت
بعضیا هنوز ویار دارن😑😑😑

ترشح موکوسی هست .

گمونم داره دهانه رحمت باز میشه کم‌کم
درد نداری؟

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد
ariyan ariyan قصد بارداری
مامان میراث🥝🌵 مامان میراث🥝🌵 ۹ ماهگی