۶ پاسخ

سلام خانم من توبارداری اولم اصلاگن استفاده نکردم روسری می‌بستم اصلاشکمم گنده نشد

سلام خانم ها من اولين و آخرین پریودیم ۹ فروردین بوده میشه حساب کنید ببیند الان چند هفته ام

گن چسبندگی نمیاره؟؟؟

من از اینا دوس دارم ولی هنوز نگشتم

تصویر

بیمارستان بری خودش داره بهت میده

منم هنوز نگرفتم اصلا نمیدونمم چه مدلی خوبه بگیرم

سوال های مرتبط

مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 ۹ ماهگی
مامان توت فرنگی🎀 مامان توت فرنگی🎀 روزهای ابتدایی تولد