خانوما چ کرمی برای پای بچه هاتون میزنید ؟

۷ پاسخ

من از اردن راضیم.کرم های دیگه رو امتحان نکردم

ماما بیبی میزنم به پاهاش ک نه قسمت رون و قسمتاییه ک میره تو پوشک

کالاندولا
از لوسیون سیوندم استفاده میکنم عالین

آردن عالیه

کالاندولا

کالاندولا خوبه
سودو کرمم که عالیه

من کرم سوختگی چیکو میزنم خیلی ازش راضی ام

سوال های مرتبط

مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۷ ماهگی