خانوما توی فرنی های بچه هاتون چیا میزنید؟

۳ پاسخ

سلام عزیزم.
میشه پی وی چک کنی لطفا❤️❤️

من یه بار سیب زرد ریختم و خیلی هم خوشش اومده بود دخترم

خرما
پوره سیب
موز

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان مهدیارو مهدیسا مامان مهدیارو مهدیسا ۱۴ ماهگی