۸ پاسخ

اوایل شیر خودم
از دیروز سیب درختی رنده میکنم میزارم باهاش بپزه خیلی خوب شیرین میکنه
بعدا هم میخام تست خرما بگیرگ

هیچی الان شیرین نباید بشه من همون شیر خودمو میندازم داخلش

خرما کدوحلوایی موز سیب گلابی مویز

بیا عکس کوچولو هاتون درست کنید فقد فقد 25

هیچی نمیریزم ذائقه اش عوض میشه

پوره سیب اب پز شده
موز
به اب پز شده

شکر خوب نیست؟

من در 7ماهگی
نبات موز خرما

سوال های مرتبط

مامان علی جان🐣🦋 مامان علی جان🐣🦋 ۱۲ ماهگی