پسرم ۷ ماهشه ، میتونه بیسکویت مادر بخوره؟؟؟

۴ پاسخ

شکر خوب نیست برای ۶ ماه؟ چرا میخوای بهش بدی؟

اصلا ارزش غذایی نداره چرا بدی؟

بيسکوئيت مخصوص براش بخر

میتونه بخوره ولی نده ارزش غذایی نداره که

سوال های مرتبط

مامان محمد صالح 🍼💙 مامان محمد صالح 🍼💙 ۱۱ ماهگی
مامان رادین مامان رادین قصد بارداری
مامان محمدصدرا مامان محمدصدرا ۱۴ ماهگی