مامانا پسرم ۷ ماهشه میتونم بیسکویت مادر عسلی بش بدم؟

تصویر
۱۱ پاسخ

بیسکوییت تا ی سال ممنوع شکر ممنوع
وارزش غذایی نداره
واس گوارش بچه وقت بزارین🌹

ندی بهتره چیزای طبیعی بده

ساده فقط عسل تا یکسال ممنوع

ارزش غذایی نداره بابا. نده اصلا

بیسکویت مادر چون ارزش غذایی نداره و قندخالیه منسوخ شده

عسل ممنوع بیسکویت چرا همش نگهدارنده س

ندی بهتره اخه جز ضرر خاسیتی نداره

اگر بسکوت ندید بهتره سرلاک موز و گندم
گندم و‌سیب خیلی خوبه
یکم اب ی قاشق ارد برنج و یک قاشق نشاسته دو تا خرما میکس کنید خوب که پخت و‌نرم شد بدید نوش جان کنه

نه ساده باید بدی

من پسرم پنج ماهشه دارم میدم ولی سادشو

نه عسل کامل ممنوع از بسکوییت مادر ساده استفاده کن

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۵ ماهگی