بیسکوییت تا ی سال ممنوع شکر ممنوع
وارزش غذایی نداره
واس گوارش بچه وقت بزارین🌹
ندی بهتره چیزای طبیعی بده
ساده فقط عسل تا یکسال ممنوع
ارزش غذایی نداره بابا. نده اصلا
بیسکویت مادر چون ارزش غذایی نداره و قندخالیه منسوخ شده
عسل ممنوع بیسکویت چرا همش نگهدارنده س
ندی بهتره اخه جز ضرر خاسیتی نداره
اگر بسکوت ندید بهتره سرلاک موز و گندم
گندم وسیب خیلی خوبه
یکم اب ی قاشق ارد برنج و یک قاشق نشاسته دو تا خرما میکس کنید خوب که پخت ونرم شد بدید نوش جان کنه
نه ساده باید بدی
من پسرم پنج ماهشه دارم میدم ولی سادشو
نه عسل کامل ممنوع از بسکوییت مادر ساده استفاده کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.