۲ پاسخ

دکتر به من گفت شیر پاستوریزه تو غذاهاش میدونی بدی ولی تنها نه…مثلا بریزی تو سوپش،اوتمیل و….

میتونی بدی ولی بیسکوییت ارزش غذایی نداره سعی کن عادتش ندی

سوال های مرتبط