خانومای ای وی اف مثبت علائماتون چیا بودن؟ میشه بگین

۵ پاسخ

من از روز چهار درد پریودی داشتم..
بعدش گاهی میومد این درده گاهی نبود
و از روز چهارده هم تهوع
من خودم نمیدونستم اما تو مرکز شنیدم که سردی پاها هم از علائم بارداریه
من هم از زانو به پایینم خیلی سرد بود اصلا گرم نمیشد

درد شدید پریودی از روز اول انتقال تا اخر . سرگیجه . تکرر ادرار

حس میکنی میخای پریود بشی

به نام خدا هیچی 🤣🤣🤣🤣

من علائمی نداشتم ناامید هم بودم اما معده درد داشتم با یبوست

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا💚 مامان معجزه خدا💚 هفته سیزدهم بارداری
سلام خانوما من امروز ۱۳ انتقالمه
لکه بینی لانه گزینی ندارم برای همین میترسم نگرانم چیکارکنم؟

ماه قبل۱۲ پریود شدم الان ۴ روز تاخیر دارم ...
اما بازم میگم نکنه از داروها باشه
سینه هام سنگین شدن دوسه روز دردپریودداشتم پای چپم درد
می‌کرد نمیدونم یعنی به این علائم دلخوش نکنم!!!!

کسایی که مثبت شدین این علائم رو داشتین!!یچیزی بگین آرومم کنه 🥺🙏



آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال
نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک
شیرخشک شیرخشک نوزاد فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری
مامان نفسیییییی
عششششقم مامان نفسیییییی عششششقم هفته چهاردهم بارداری