۴ پاسخ

ایشالله مثبتی عزیزم

منم روز ۱۱ ام عزیزم
هی درد پریود میگیره ول می‌کنه 😞

من ماه پیش انجام دادم تمام علائم بارداری هم داشتم ولی منفی شد به علائم توجه نکن

عزیزم چند روزه ای یو ای کردی. من ۷ روزه. اینقد هم علایم دارم اما همش مربوط به شیافع

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته سیزدهم بارداری
شیرین شیرین قصد بارداری
المیرا المیرا قصد بارداری
مامان مهوا 🐣🩷 مامان مهوا 🐣🩷 ۱ ماهگی
مادر دوقلوها مادر دوقلوها قصد بارداری
منم مامان میشم منم مامان میشم قصد بارداری