۳ پاسخ

کدوم دکتر رفتی عزیزم؟؟؟

سلام بچه ها من روز ۸ ای یو ای هستم

من بار اول کردم مثبت شد ولی یه ماه بعدش سقط شد
الان بار دومه که ای یو ای میکنم شنبه انجام دادم انشالله که مثبت بشه
هیچ علائمی نداشتم ۱۴ روز بعدش ازمایش خون دادم

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته سیزدهم بارداری
مامان مهوا 🐣🩷 مامان مهوا 🐣🩷 ۱ ماهگی
شیرین شیرین قصد بارداری
المیرا المیرا قصد بارداری