۷ پاسخ

من تو همین برنامه خوندم که طبیعیه بخاطر یه سری تغییرات هورمونی توی بدن و حتما غذای کمتری با دفعات بیشتر استفاده کنید و بعد از خوردن غذا دراز نکشید

منم خیلی گشنم بود اومدغذا بخورم نمیتونم انگاری معدم پره دردشم الان زده پشتم نمیتونم نفس بکشم

از معده اس لعنتی انگار اسید میخوره آدم خیلی هم بده منکه تا بالانیارم خوب نمیشم

من واقعا حوصله ندارم امشب حالم خوب نیست دلم پر کیا اینطورن

شاید چیزی خوردی گرمی بوده

من تا غذا میخورم اینجوری میشه
حس میکنم جا کمه اونجا به همچی داره فشارمیاد🫠

منم همینطورم انگار از داخل سوخته

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین و حلما مامان محمدحسین و حلما هفته بیستم بارداری