۵ پاسخ

میشه ی سوال بپرسم ب نظرتون سزارین سوم هزینش چقدرمیشه واس بیمارستان دولتی

وقتی جنین سکسکه میگیره چوری حس میکنی متوجه میشی سکسکه گرفته

عزیزم بارداری اول طبیعی بودی یا سزارین به نظرت کدوم راحت تره اینسری میخوای کدوم رو انتخاب کنی

من چرا حس نمی‌کنم 🫠

چه جوری هس دقیقا؟؟؟منم امروز صبح زود یه چیزی حس میکردم چند دقیقه ای نمیدونم خودش بود یلنه

سوال های مرتبط

مامان دختروپسری و🤰🏼 مامان دختروپسری و🤰🏼 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ᴿᵃˢʰᵉᵈ🤗🧸Rageb مامان ᴿᵃˢʰᵉᵈ🤗🧸Rageb ۲ ماهگی
مامان همتا و رستا مامان همتا و رستا روزهای ابتدایی تولد
مامان Delin🎀Sevin🎀 مامان Delin🎀Sevin🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری