۳ پاسخ

خب چه عجله ای. داری برا شیر پاستوریزه

پسرمنم نمی خورد اینجورکردم بعد دیگ قاطی نکردم‌خورد

توش شیره انگور قاطی کح بده بخوره

سوال های مرتبط

مامان آوینــــــا مامان آوینــــــا ۱۷ ماهگی