۷ پاسخ

آره اما خیلی بخوری گرمی میشه

ارہ منم شنیدم ولی از طعمش خوشم نمیاد بجاش اردہ و شیرہ خرما قاطی کردم میخورم

اره خیلی خوبه

البته هنو سونورشد نرفتم از وزن خودم میفهمم

والا میگن منم تازه شروع کردم ببینم میگیره یا نه.لیدی میل که عالی جواب داده تاالان

اره

من بادوم میخورم وزن گیریش خوبه

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کودک مامان کودک هفته سی‌وچهارم بارداری