۳ پاسخ

برای من چون حالم خیلی بد بود دکتر زنان سرم تراپی نوشت یادمه ب کمپلکس هم داخل سرم میزد فکر کنم ی آمپول دیگه هم بود ، البته فقط اولش ی ذره بهتر میشدم ولی بعد رفتم پیش ماما برام پنتوپرازول با دمیترون نوشت صبح و عصر می‌خوردم خیلی بهتر بود

نوروبین خوراکی بگیر بخور اصلا ضررنداره خیلی خوبه برام دکتر نوشت وقتی توشیردهی بودم

آمپول نوروبین دکترزنان به من داده بود

سوال های مرتبط

مامان پسرام وحلما مامان پسرام وحلما ۲ سالگی