۱۶ پاسخ

فقط چاره اش چرب کردنه،همین

اروم ماساژ بده بچه خودشو جمع کرده

من با اینکه از اول ضد ترک میزدم بازم ترک خورد

برای من کرم اتوپیا آردن خیلی جواب بود.خارششو کامل انداخت.روغن زیتون و نارگیل اصلا تاثیری نداشت

هیچ کاریش نمیشه کرد از منم همینطور بود هرچی چرب کردم اخر هم ترک خورد

آروم با روغن زیتون یا هرچی ک داری ماساژ بده و چرب کن

چربش کن

وااای منم خیلی درد دارم اون قسمتی ک پاهاش هست سمت پهلوهام انقد کش میاد درد میکنه

طبیعیه منم الان حس میکنم دور نافم داره پاره میشه

چربش کن
میخواد ترک برداره

کرم ضد ترک. زدم خوب شد منم اینجوری بود

با روغن بادوم شیرین چرب کن

اره منم اونجوریم میخاره بعضی وقتا میخارونی هم نازکه گوشت ادم میریزه😣فک کنم داره درک میخوره برای همین

هیچ

سلام فردا بانک ها باز هستن با مطبا یان

اره منم پوست شکمم درد داره

سوال های مرتبط

مامان فاطمه خانوم مامان فاطمه خانوم ۸ ماهگی
مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری