۷ پاسخ

عزیزم صدک برام زده ۳۷

ماشاءالله

خوبه ک چرا ناراحت؟

خب چرا ناراحتی

ای جان ماشالا بهش.سه و نیم میشه بدنیا اومدنی🤩

خداروشکر سلامت به دنیا بیاد عزیزن

ماشالا عزیزم ایشالا بسلامتی بیاد

سوال های مرتبط

مامان طلا🐥♥️ مامان طلا🐥♥️ روزهای ابتدایی تولد