۹ پاسخ

منم دیگه حس نمیکنم

من ک هنوز هیچی حس نکردم جفتمم خلفیه

منم خیلی کم می‌فهمیدم الان نه

اخه تو این هفته ؟؟امکان نداره از هفته ی ۲۳ تازه شروع میشه ب حس شدن . خیلی زوده

طبیعیه،منم ۲.۳پیش حسش کردم بعد تو این چندروز دیگه نفهمیدم تا دیشب که دوباره تکوناشو فمیدم

صب کنید بعد ی ماه دوماه اون وقت حس میکنید لگد میزنه

منم دو سه بار حس کردم بعدش دیگ ن🤭

فکر کنم طبیعیه کم و زیاد میشه

من حس نمیکنم اصلا

سوال های مرتبط

مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سبحان مامان سبحان هفته بیست‌وپنجم بارداری