جفتم خلفی هست تکون بچمو حس نمیکنم زود الان بنظرتون

۱۰ پاسخ

خیلی زوده برا منم خلفیه حس نمیکنم دکترم گفت تا ۲۰ هفته نبایدم حس کنی

اره من ۱۹ هفته حس کردم

منم حس نمیکنم فک کنم زوده

منم خلفی هستم حس نمیکنم عادیه دکتز میکه از ۲۲ هفته ببعد

من 20 هفتم حس نمیکنم شما زوده هنوز

اره زوده

اره عزیزم از ۱۸,۱۹ هفته میفهمی منم همون موقع فهمیدم

زوده برای منم خلفی از ۱۹ هفته شروع شد

اوه خیلی زوده بابا

زوده عزیزم عجله نکن

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین هفته سی‌وهشتم بارداری