خیلی زوده برا منم خلفیه حس نمیکنم دکترم گفت تا ۲۰ هفته نبایدم حس کنی
اره من ۱۹ هفته حس کردم
منم حس نمیکنم فک کنم زوده
منم خلفی هستم حس نمیکنم عادیه دکتز میکه از ۲۲ هفته ببعد
من 20 هفتم حس نمیکنم شما زوده هنوز
اره زوده
اره عزیزم از ۱۸,۱۹ هفته میفهمی منم همون موقع فهمیدم
زوده برای منم خلفی از ۱۹ هفته شروع شد
اوه خیلی زوده بابا
زوده عزیزم عجله نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.