سلام
مامانا واکسن آنفلوآنزا زدین؟

۱۰ پاسخ

منم نمیزنم

نمیدونم بزنم یا نه بهداشت منتظره خبر بدم که اگه میخوام برام نگه دارن میگه واکسنش هلندیه

منم نمیزنم. واکسن کرونا رو زدیم و آشغال بهمون تزریق کردن و بیشتر مردم مریضی گرفتن بعد از واکسن های کرونا 😭🤦🏻‍♀️

من امروززدم هلندی بود

منم هم هفته خودتم از ترس نزدم

منم نزدم

نزدمم

من نه

من نزدم

من نمیزنم

سوال های مرتبط

مامان 💙 ماهور 💙 مامان 💙 ماهور 💙 ۴ ماهگی